Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Επιτέλους...διακοπές!

Γεια σας κορίτσια!
Πώς περνάει τόσο γρήγορα ο καιρός...να, ήδη ο Αύγουστος είναι μια ανάσα μακριά...
Μου φαίνεται, πριν καν το καταλάβω, θα έρθει και ο Σεπτεμβρης ουφ :(
Ας μην μελαγχολήσω όμως γιατί αύριο φεύγω για διακοπές! ^_^ Θα πάμε με τους γονείς μου στο χωριό μας, στα ορεινά της Καρδίτσας.
Σήμερα λοιπόν ετοιμάζω τη βαλίτσα μου κι έτσι σκέφτηκα να σας δείξω τι καλλυντικά θα πάρω μαζί μου! ("τη Σάρα, τη Μάρα, την Άρτα και τα Γιάννενα, όλα μαζί" θα γκρίνιαζε ο πατέρας μου αν έμπαινε αυτή τη στιγμή στο δωμάτιο μου και αντίκριζε το γραφείο μου).
Κάποια από αυτά τα μοιραζόμαστε με τη μητέρα μου που βάφεται ελάχιστα (βασικά εγώ τη βάφω :Ρ)
Πάμε λοιπόν να δούμε τι παίρνω μαζί μου:




Θα χρησιμοποιήσω αυτό το πολύ χαριτωμένο νεσεσεράκι που αγόρασα πέρσι απο τα H&M για τα περισσότερα. Μαζί με κάποια ακόμη πράγματα, θα τα βάλω σε ένα πολύ βολικό καφέ βαλιτσάκι, ό,τι πρέπει για το ταξίδι. Και τι ταξίδι...7+ ώρες!

Αυτή την παλέτα την αγόρασα πέρσι από την Oriflame με 19 ευρώ!

Στην 1η θήκη έχει ένα καθρέφτη που στερεώνεται για να βλέπω όταν βάφομαι. Στη 2η είναι η παλέτα.

Περιλαμβάνει 12 σκιές, 1 πούδρα, 1 ρουζ, 1 highlighter και 12 κραγιόν/λιπ γκλος.

L'oreal Dermo-expertise Απαλό ντεμακιγιάζ ματιών και χειλιών
Jonhnson's daily essentials μαντηλάκια καθαρισμού & ντεμακιγιάζ (προσφορά 1+1 δώρο-νομίζω ισχύει ακόμη :) )
Καθαριστικό & απολυμαντικό σπρέι για τα πινέλα μακιγιάζ απο το Jumbo
Garnier mineral Ultra Dry αποσμητικό
Julia Rosenthal "Adriana" Eau de Parfum

Tommy G Perfect Nail Lacquer No428
Erre Due last minute No63
Erre Due exclusive No136 (αυτό είναι για τη μαμά)
Oriflame quick dry drops-σταγόνες για γρήγορο στέγνωμα
Oriflame polish corrector pen-διορθωτικό στυλό-ασετόν
Seventeen Perfect Harmony Eyes No59-Creative Green Style
Essence longlasting eye pencil in 09-Cool Down
Seventeen Super Smooth Waterproof & Longstay Eye Liner Pencil in 34-Papagalo
Essence kajal pencil in 11-Cool Breeze
Beauty Line Cosmetics Lip Pencil in 006
Oriflame Very me Clickit: αριστερά Eye liner in Grey, δεξιά Lip gloss in Cherry Brown
Essence colour&shine eyeshadow in 07 blue moon (δεν φαίνεται καλά στην από πάνω φωτογραφία)
Oriflame Very me eyeshadows in Pretty Green (επίσης δεν φαίνεται καλά :/)




The Body Shop Seaweed Deep Cleansing Facial Wash for Combination/oily skin
Avène Cleanance K Cream-Gel Exfoliating, hydrating
Avène Cleanance Emulsion-Lotion Anti-shine regulating
La Roche-Posay Anthelios XL Fluide Extrême SPF50+
Garnier BB Cream
Essence My Base illuminating make-up base
Essence I<3 Stage eyeshadow base
Essence multi action false lashes mascara
Essence 2in1 volume mascara

Toyoko Cosmetics duo blush in 1283
Seventeen Silky Blusher No41 Pearly
Bourjois Blush in 16 Rose Coup de Foudre
Oriflame air soft powder-πούδρα σε μορφή σκόνης
Essence mosaic compact powder
Essence Forget it! 3 in 1 concealer
Seventeen Anticernes-Mint concealer-Πράσινο κονσίλερ σε στικ


Oriflame Power Shine lipstick in Cocoa Burst (της μαμάς!)
Oriflame Triple Core lipstick (love edition) in Love Ruby
Oriflame very me Cherry Sorbet lip gloss
Beauty Line Cosmetics lip gloss in 108 

Και για το τέλος, επειδή μου τέλειωσε το κονσίλερ της Seventeen που χρησιμοποιούσα (και πώς θα φύγω χωρίς κονσίλερ!), την Παρασκευή που είχα πάει για ψώνια στο Mall, πέρασα από τα Sephora και τίμησα τις προσφορές του:

Sephora Smoothing & brightening concealer in 02 clair/light
και
Sephora πινέλο για contour blush/bronzer
Είναι το πρώτο πινέλο που αγοράζω απο τα Sephora
Το καλύτερο; Και τα 2 μαζί τα πλήρωσα μόνο 17,88 ευρώ!!!

Σίγουρα θα αναρωτιέστε αν παίρνω τόσα καλλυντικά μαζί μου, πόσα ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ θα πάρω! Κι όμως, μόνο με τα καλλυντικά έχω τη μανία να παίρνω πολλά, στα υπόλοιπα παίρνω μόνο τα απολύτως απαραίτητα. Ευτυχώς! Αλλιώς θα με άφηναν εδώ στην Αθήνα, χαχα!

Εσείς πήγατε/θα πάτε διακοπές;
Να περνάτε καλά, φιλιά σε όλες και θα τα ξαναπούμε από 21 Αυγούστου! :*

3 σχόλια:

  1. Πω πω τι λίγα που είναι; Χαχα! Όλα είναι υπέροχα! Μάλιστα μέσα σε όλα αυτά βλέπω και το 'Πράσινο κονσίλερ σε στικ' της Seventeen που παλιότερα το έπαιρνα συνέχεια! Μου άρεσε πάρα πολύ! Ευτυχώς μου το θύμησες! Anyway, να έχεις καλές διακοπές!
    Κοίτα να περάσεις όσο καλύτερα γίνεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα ε ξερεις, 20-22 μέρες που θα μείνουμε, κάθε μερα θα κάνω και απο 1 διαφορετικό λουκ, έτσι, για να μη με βαριούνται και οι κατσίκες και τα πρόβατα... :Ρ
      Αχ ναι αυτό το κονσίλερ είναι πραγματικά ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! :)

      Διαγραφή
  2. Καλές διακοπές! Να περάσεις τέλεια!
    Τα βερνίκια έχουν υπέροχα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή